בניהול ד"ר קרלוס רוזנברג - רופא נשים מיילד ונתי רוזנברג - דולה

קורס הכנה ללידת תאומים

קורס ההכנה ללידה של הרחם בהוד השרון הוא היחיד בארץ אשר תוכנן ומועבר על ידי רופא ודולה:


השילוב רופא נשים מיילד ודולה מאפשר להגיש את כל הנושאים הרלוונטים מכל הזוויות האפשריות, מה שמעניק לזוגות המשתתפים כלים רבים לשימוש בזמן אמת, הלידה שלכם.השילוב המדויק רופא נשים מיילד ודולה זה הכלי הטוב ביותר כדי לדעת מה אמת ומה מיטוס בכל הסוגיות המטרידות אתכן לקראת הלידה: אפידורל מעכב לידה אל לא? מה עדיף: אפיזיותומיה או קרע ספונטני?, הציר של פיטוצין כואב יותר מציר טבעי? מתי הכי נכון לחתוך את חבל הטבור? ועוד סוגיות רבות אחרות חשובות ללידה שלך ושל תינוקכם

השילוב של רופא נשים מיילד ודולה מאפשר לרכז באופן מיטבי את הידע הרפואי והידע הטבעי בזמן אחד, מה שמסייע בהכנתכם ללידה שאתם רוצים: לידה קונבנציונלית, לידה טבעית, לידה פיזיולוגית, לידה עם אפידורל, לידה בכל תנוחה ואף לידה בניתוח קיסרי, אפילו לידה בניתוח קיסרי פרטי או לידה מכשירנית.
 בקורס הכנה ללידת תאומים ברחם, תוכלו להתכונן להמשך ההריון, ללידה כמובן ולהורות הראשונית שזה האתגר החשוב. נעבור יחד אתכם על השינויים של הגוף בזמן ההריון ועל ההכנות שהגוף שלכם עושה לקראת הלידה. ניתן לכם טיפים אותם אספנו לאורך השנים בכל נושא העשוי לעזור לכם לעבור את ההריון, הלידה והתקופה הראשונית עם שני זאטוטים קטנים. בנוסף ההכנה כוללת הכנה לקראת ניתוח קיסרי, תפקוד מיטבי כאמא לשניים אחרי קיסרי. 

היקף קורס הכנה ללידת תאומים

שני מפגשים של כ- 3 שעות כל מפגש.
הערה חשובה: המועד המומלץ להתחלת קורס הכנה ללידת תאומים הוא בסביבות 28-30 שבועות ומועד סיומו לא יאוחר מ 35-36 שב' 

 אנחנו ברחם, יודעים טוב מאוד מה אתם עוברים ומה צפוי לכם ומכירים היטב את המורכבות ואת ההשלכות של לשאת שניים בבטן.   נשמח להכין אתכם לכייף הבא של החיים שלכם, אנחנו כאן. 
 מתנות למשתתפים בקורסי הכנה ללידה: כל זוג המשתתף בכל אחד מקורסי ההכנה שלנו, מקבל במתנה חבילה הכוללת:

דילוג לתוכן