בניהול ד"ר קרלוס רוזנברג - רופא נשים מיילד ונתי רוזנברג - דולה

מעוניינים ליצור עמנו קשר?

אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם:

החוויה של אשלי

הרגעים שלנו עם דר רוזנברג במהלך ההריון עם התינוק הראשון שלנו היו יקרים מאוד ומלאי רגשות של התרגשות ושמחה. 
 
כאשר גיליתי לראשונה שאני בהריון, קבענו פגישה אצל רופא אחר ואני הייתי המומה מהיחס שלו כלפינו, הוא היה גס רוח ומיהר לסיים את הפגישה שלנו. הוא עשה לי אולטרסאונד פנימי בלי להסביר ולשאול אפילו אם רציתי. הוא לא אמר ברכותיי על היותך בהריון. פגישה ראשונה זו הובילה אותי לחפש רופא שונה אנושי ואוהב יותר, וכך נודע  לנו על דר קרלוס רוזנברג. לאחר הפגישה הראשונה שלנו הייתי משוכנעת שכך אני רוצה לחוות את התקופה המאוד מיוחדת הזו. 


הזיכרון הראשי שאנצור הוא שקרלוס תמיד היה עדין, אדיב עם יחס אוהב. תמיד הרגשנו מאוד בנוח וחשנו כי קרלוס לוקח את הזמן שלו כדי לוודא כי לא רק המצב הפיזי שלנו בהריון תקין אלא גם המצב הרגשי שלנו. היינו יושבים על הספה במרפאה של קרלוס  כדי לדבר על מסע ההריון שלנו, הצרכים שלנו והבחירות שלנו יחד איתו. דר' רוזנברג תמיד גם דאג להקשיב לצד של האב, לדאגות ולצרכים שלו.
אני לא רציתי לעשות אולטרסאונד שגרתי בכל ביקור, דר' רוזנברג לחלוטין כיבד ותמך בבחירה שלי. ובכל זאת עדיין רצינו להרגיש מחוברים לתינוק שלנו שהולך וגדל בפנים, רצינו להרגיש אותו שהכל באמת טוב, דר' רוזנברג הציע לנו כמה פגישות של "הפטונומיה" במהלכם למדנו להשתמש בנוכחות ובידיים שלנו כדי להתחבר עם התינוק שלנו, אנחנו גם למדו דרכים שונות שבהן בן הזוג שלי יכול לעזור לי להרגיש נוח כמו עם הבטן שלי שגדלה יותר ויותר כל יום. 


לסיכום, הניסיון שלנו היה כזה של שותפות אמיתית, החברות עם דר' רוזנברג ובני משפחתו, אנחנו מרגישים כל כך מבורכים על כך שליווה אותנו במהלך ההריון. . זו חוויה של פעם בחיים ותמיד תהיה קרובה לליבנו. את הלידה ילדתי בארץ אחרת, אבל אם הייתי נשארת בארץ, הייתי בוחרת שדר' רוזנברג ילווה אותנו בזמן הלידה גם כן. 
 
אנו מקווים כי על-ידי שיתוף הסיפור הזה אנחנו יכולים להרגיע את הבחירה שלך שדר' רוזנברג בתור הרופא להריון שלך היא בחירה טובה!
 
אשלי, אור והתינוק לילי Sol.

דילוג לתוכן