בניהול ד"ר קרלוס רוזנברג - רופא נשים מיילד ונתי רוזנברג - דולה

חבילת השירות שלי כדולה

בקרוב תיפגשו עם התינוק שלכם ותהפכו למשפחה
זהו רגע מכונן בחיים לו חיכתם בציפייה ובהתרגשות גדולה.
חוויית לידה טובה היא שער לאימהות מאושרת ולהתחלה משפחתית בריאה וקלה.

כדולה תומכת לידה אני אתכם, מלווה בתהליך ודואגת שחווית הלידה שלכם תהיה רגועה, בטוחה, מעצימה ושמחה.  אני מלווה נשים בכל סוגי הלידות ובדרך בה את בוחרת ללדת. הידיעה שבידינו להפוך אירוע משמעותי ועוצמתי לחוויה חיובית ובונה מאפשרת לנו שלווה והנאה מההיריון ומהלידה ושמחה גדולה לקראת המפגש עם התינוק והמעבר להורות.

חבילת השירות שלי כדולה כוללת:
הליווי שלי כדולה במהלך ההריון –במהלך ההריון  נקיים שני מפגשים לצורך היכרות והכנה לקראת הלידה. אני אהיה זמינה עבורכם מרגע ההתקשרות לכל שאלה והתייעצות. 
מפגש היכרות – בשיחת היכרות מעמיקה אתך ועם בן זוגך, אני לומדת מהי הלידה האידיאלית עבורכם: הרצונות, הבקשות, החששות שלכם ודרכי ההתמודדות המתאימים לכם. ההיכרות המקדימה יוצרת תחושת ביטחון וקרבה ותורמת לנו להגיע יחד מוכנים ליום הלידה.
מפגש הכנה –  במפגש הכנה נדון בעקרונות המסייעים לקידום תהליך הלידה ולייצירת התנאים המייטביים ללידה שלך ושל תינוקך, נתרגל כלים מגוונים להתמודדות עם הצירים ולדרך העבודה המשותפת שלנו ושלכם כזוג.

הליווי שלי כדולה ביום הלידה – עם הסימינים הראשונים ללידה, נהיה בקשר טלפוני רציף ובהתאם להתפתחות הלידה נחליט יחד מתי נפגשים. אני אלווה אתכם בלידה לכל אורכה ובמהלכה אשתמש בידע ובנסיון שצברתי כדי לספק לך תמיכה פיזית ורגשית.
אסייע לך בהתמודדות עם הצירים באמצעות טכניקות בהן אני מיומנת המשלבות עיסוי, מגע, תנועתיות מקדמת לידה, שימוש במים ודמיון מודרך. אני אעבוד בשיתוף פעולה מלא עם בן זוגך ועם הצוות הרפואי ואגלה רגישות רבה לצרכים שלך ושל בן זוגך במטרה להפוך את חווית הלידה שלך לחיובית, טובה ומעצימה.

הליווי שלי כדולה אחרי הלידה – רגע אחרי הלידה נולדת משפחה חדשה, אני נשארת ומלווה אתכם במשך שעתיים ויותר לאחר הלידה. דואגת ליצירת תנאיים מייטבים לקבלת התינוק, למפגש הראשון, ההנקה הראשונה של תינוקך ולתחילת הדרך שלהם כמשפחה.
בהמשך נקיים מפגש נוסף בביתכם, אסייע לכם בארגון סביבת התינוק או באמבטיה הראשונה אם תרצו, אייעץ לכם בנושאים הקשורים לטיפול בתינוק ובך. ניזכר, נתרגש ונסכם את התהליך הלידה והדרך המשותפת. 
ההתארגנות המשפחתית החדשה מעלה שאלות רבות. אני זמינה עבורכם גם בהמשך הדרך להתייעצות, טיפים או שיתוף. 

מה עוד חשוב לדעת עלי

דולה עם ניסיון בבתי חולים – אחד הגורמים המשפיעים ביותר על התקדמות הלידה ותחושות היולדת, הינו סביבת היולדת והצוות המטפל בה. בניית אינטראקציה חיובית של שיתוף פעולה עם הצוות הרפואי, תורמת ליצירת אווירה מיטבית עבור היולדת, בן זוגה והתינוק שנולד. בשנת 2010 הקמתי במרכז רפואי מאיר בכפר סבא את פרוייקט "מועדון יולדות" וניהלתי אותו במשך 5 שנים. אני רותמת את הניסיון הנרחב שלי מעבודתי בבית החולים ומההכרות העמוקה עם מבנה וצוותי העבודה, כדי ליצור עבורכם סביבה רגועה, מכילה ועוטפת הנעשת בשיתוף פעולה הרמוני עם הצוות המיילדותי.

דולה עם ביטחון רפואי – הזוגות שאני מלווה נהנים מביטחון רפואי של בעלי ד"ר קרלוס רוזנברג  – רופא נשים מומחה ומיילד בכיר בבלינסון ולניאדו.  יש לך כתובת רפואית מרגיעה.  במצב בו תרגישי שאת זקוקה להתייעצות טלפונית דחופה, תקבלי מענה מקצועי והכוונה. 

מחויבות לתאריך הלידה – כדי להתחייב לזוגות שאני מלווה, אני מגבילה את מספר הלידות שאני מקבלת לחודש, בכך אני מקטינה למינימום את הסיכוי שאאלץ להפעיל גיבוי ללידה שלך. מומלץ לשריין מוקדם ככל הניתן את התאריך ללידה שלכם.

זמינות – אני זמינה עבורכם החל מרגע ההתקשרות בנינו. באופן טבעי מתעוררות שאלות וצורך בהתייעצויות ובשיתוף, אסייע לכם בכל הדרוש.

צילום הלידה – למדתי צילום בבית ספר "גליץ" מתוך אהבה גדולה לתחום ומתוך רצון לנצור את הרגעים היפים של תהליך הלידה שלכם לידי מזכרת משפחתית מרגשת. ניתן לשלב צילומים שלכם גם מהמפגשים שלנו לפני ואחרי הלידה.

מתנות קטנות :

חוברת הכנה ללידה –  במהלך המפגשים תקבלו מידע כתוב, שיוכל לשמש אתכם בהכנה לקראת הלידה, בלידה עצמה ובטיפול הראשוני בתינוק.
חוברת הנקה –  מאת אלן שיין – יועצת הנקה מוסמכת.

מתלבטת אם לקחת דולה תומכת לידה? יש לך שאלות? הרהורים וספקות? את מוזמנת ליצור איתי קשר להכרות הדדית ראשונית וקבלת מענה מפורט לכל שאלותיך  – 054-2277091

שירותים נוספים:

במרכז הרחם מגוון רחב של שירותים וטיפולים במהלך ההריון הלידה וההורות.
הינך זכאית ל – 25% הנחה על שרות נוסף ממגוון השירותים הבאים:

קורס הכנה ללידה אישי / קורס רענון ללידה חוזרת – מתאים לזוגות המעוניינים בהכנה פרטנית המותאמת ללו"ז שלכם. תכניי הקורס פורסים ידע נרחב, כלים והתנסות אשר יותאמו ויתמקדו בצרכים שלכם. קורס הכנה כולל שני מפגשים של שלוש שעות. קורס רענון כולל מפגש אחד של 3 שעות.
קורסי הכנה ללידה נוספים 

מעקב הריון עודף  – מעקב המתבצע ע"י ד"ר קרלוס רוזנברג. בהגיעך לשבוע 40 תם מעקב של הרופא המטפל והנך מופנת להמשך מעקב אחת למספר ימים בבית החולים. שרות זה הנו חלופה למעקב המתבצע במיון בית חולים. קביעת המועד מותאמת ללוחות הזמנים שלכם. הפגישה כוללת מוניטור, אולטראסאווד, בדיקה רפואית לצורך הערכת מצב שלך ושל העובר והמלצות להמשך.

טיפול שיאצו / עיסוי לנשים בהריון ולאחר לידה  –  מתבצע ע"י מטפלת מוסמכת לנשים בהריון: חיזוק והכנת הגוף ללידה, זירוז אחרי שבוע 40, טיפול בבעיות ספציפיות (בעיות גב, סיפיזיוליסיס) או פינוק, כי מגיע לך.

צילום הלידה – למדתי צילום בבית ספר גליץ מתוך אהבה גדולה לתחום ומתוך רצון לינצור את    הרגעים היפים של תהליך הלידה שלכם לידי מזכרת מרגשת. ניתן לשלב צילומים שלכם גם מהמפגשים שלנו לפני ואחרי הלידה ולייצר מזכרת משפחתית של כל התהליך.

הדרכה ראשונית לטיפול בתינוק – מפגש של 3 שעות הכולל ההדרכה והדגמה: אמבטיה, הלבשה, החתלה, שימוש באביזרי האכלה, בטיחות, התמודדות עם בכי, הקניית הרגלי שינה נכונים, שימוש נכון באביזרים נלווים בהתאמה לגיל התינוק: מנשא, טרמפולינה, צעצועים ועוד.

סדנת עיסוי תינוקות פרטנית. מפגש של שעתיים הכולל הדרכה והדגמה יחד עם תינוקך: חשיבות המגע והעיסוי כצורך בסיסי לבניית קשר ותחושת ביטחון, עיסוי להקלה בגזים, קושי בשינה ובמצבי התקרררות. מומלץ להתחיל לקראת גיל חודש.

השירותים בתאום מראש.

מתלבטת אם לקחת דולה תומכת לידה? יש לך שאלות? הרהורים וספקות? את מוזמנת ליצור איתי קשר להכרות הדדית ראשונית וקבלת מענה מפורט על כל שאלותיך  – 054-2277091

דילוג לתוכן